בני ברק

‏כ-30 אלף השתתפו בכנס דגל בבני ברק, המטרה: "הדלקת השטח" • צפו

I have 570views
רבבות מצביעי דגל התורה השתתפו אמש בכנס הבחירות האחרון בבני ברק, מרנן הגר"ד לנדו והגרמ"ה הירש נאמו על חשיבות ההצבעה ש"תעשה קידוש השם" • היו"ר המקומי, מנחם שפירא: "נשנה את מפת ההקצאות שכיום היא מעוותת"
באדיבות המצלמים

בדגל התורה קיימו אמש (ראשון) כנס ענק ברחובות העיר בני ברק, לקראת פתיחת הקלפיות בבחירות המקומיות מחר בשעה 07:00 בבוקר. הכנס, שהחל באיחור של כשעה עקב בעיית חשמל בטיחותית, התפרס על צומת הרחובות רבי עקיבא והשומר בעיר התורה והחסידות – כאשר למקום הגיעו כ-30 אלף מצביעי דגל התורה, יחד עם מרנן חברי מועצת גדולי התורה, ביניהם מרן הגר"ד לנדו ומרן הגרמ"ה הירש.

יו"ר דגל התורה בבני ברק, מנחם שפירא, זעק בעצרת הרבבות במעמד גדולי ישראל, על מה שהוא רואה כ"חלוקה המעוותת של ההקצאות והמשאבים בעיר עד היום". שפירא הוסיף: "והדבר הזה נוגע לצביון העיר כפשוטו. לא עוד! נתקן את המעוות ונשרת את התושבים בכל דרך בשליחות גדולי ישראל!". כזכור, כחלק מההסכם של דגל התורה עם אגודת ישראל, הפעם חלוקת המשאבים בעיר תיקבע לפי גודל המפלגה.

מאחורי הקלעים מספרים בדגל התורה כי מטרת הכנס הייתה "להדליק את השטח" כלשון אחד מחברי הכנסת של המפלגה בשיחה עם 'מקומי קול חי'. לדבריו, "השטח היה רדום, הפעילים הרגישו שאין סיבה לצאת החוצה כשברור שחנוך זייברט ינצח והמועמדות של אוריאל בוסו היא פיקציה. עכשיו הסברנו להם שככל שנגדל במועצה – נקבל יותר תיקים, כוח ותקציבים".

הכנס עצמו נפתח עם קריאת תהילים לרפואת החיילים הפצועים במלחמה בעזה ובגבול לבנון, ולהשבתם במהרה של החטופים הביתה. כלל חברי הכנסת של דגל התורה הגיעו לכנס, למעט סגן השר אורי מקלב שיושב שבעה על אביו זצ"ל. מרן הגר"ד לנדו נשא דברים בכנס, כך גם מרן הגרמ"ה הירש שאמר כי "כל אחד יצטרך להחליט מה הוא עושה בקלפי או מה הוא לא עושה, זה הזמן של קידוש השם.

//עוד כתבות

כתיבת תגובה